Week 1 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Ansj

Blijf op de hoogte en volg Angela

09 April 2014 | Duitsland, Dresden

Maandag 31 maart ben ik met mijn ouders met de auto naar Dresden gereden. Rond 5 uur kwamen we aan in het hotel en zijn we in de Altstadt iets gaan eten in de buur van de Frauenkirche.
Dinsdag hebben we de sleutel van mijn kamer opgehaald. Toen ik mijn kamer zag was ik opgelucht: groot en schoon. Ook de gemeenschappelijke ruimtes (badkamer en keuken) zijn wonder boven wonder schoon!
's Middags zijn we weer naar de Altstadt gegaan. Hier hebben we eerst in stijl (paard en koets) een rondleiding gehad langs alle mooie gebouwen. Daarna hebben we wat gegeten en gedronken, weer vlak bij de Frauenkirche.
Woensdagochtend gingen mijn ouders vroeg weg en heb ik heerlijk nog een uurtje geslapen op mijn schone kamer. 's Middags ben ik met Siri, Kim en Claire naar de bibliotheek gegaan om ons meteen aan te melden en een clubpas te krijgen, zijn we gaan winkelen en 's avonds hebben we met de rest van de klas gegeten, alweer in de buurt van de Frauenkirche.
Donderdag was de informatiedag. Hier hoef ik niet veel over te vertellen. Ik heb een foto waar heel duidelijk op te zien is hoe ik deze dag vond.
Vrijdag hebben we de dag doorgebracht met de tutorgroep en hebben we ons ingeschreven voor de vakken die we gaan volgen. 's Avonds zijn we naar de Neutstadt gegaan, waar ik niet veel aan vond.
Zaterdag heb ik uitgeslapen en zijn we weer gaan winkelen.
Zondag ben ik met Siri naar de overkant van de Elbe gegaan (richting Neustadt) om via de Altstadt weer terug naar huis te gaan.

Tschüss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dresden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Week 16

16 Juli 2014

Week 15

07 Juli 2014

Week 14

30 Juni 2014

Week 13

24 Juni 2014

Week 12
Angela

Voor mijn studie zal ik vanaf 1 april voor vier maanden in Dresden wonen en studeren. Op dit profiel zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 4789

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: