Week 2 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Ansj

Blijf op de hoogte en volg Angela

14 April 2014 | Duitsland, Dresden

In de tweede week heb ik niet heel veel gedaan. De lessen van meneer Zeuner vielen deze week uit, dus woensdag en donderdag heb ik les gehad. Twee lessen van heel aardige docenten.
Woensdag heb ik ook de Einstufungstest gehad voor de Sprachkurs. Donderdag krijg ik hiervan de uitslag en de precieze dag/tijdstip waarop deze lessen plaats zullen vinden.
Voor de rest heb ik gewinkeld, gepoetst, gewassen, gekookt en opgeruimd en in de stad gegeten/gedronken. Donderdagavond was feest in de Gutzkowstraße bij Bora, Jeff en Wasistdas. Zaterdagavond zijn we uitgegaan in Musikpark. Dat was me goed bevallen.
Zondag heb ik met Claire en Kim de hele dag Sex and the City gekeken en pizza gegeten van Joey's Pizza die aan de deur werd afgeleverd.
Nu ben ik aan het kijken om zaterdag en zondag met de trein naar de Sächsische Schweiz te gaan. Ik wil graag de Basteibrücke zien en Lilienstein eens bekijken. Hopelijk kan ik volgende week foto's online zetten van deze prachtige gebieden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dresden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Week 16

16 Juli 2014

Week 15

07 Juli 2014

Week 14

30 Juni 2014

Week 13

24 Juni 2014

Week 12
Angela

Voor mijn studie zal ik vanaf 1 april voor vier maanden in Dresden wonen en studeren. Op dit profiel zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 4790

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: