Week 5 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Ansj

Blijf op de hoogte en volg Angela

06 Mei 2014 | Duitsland, Dresden

Deze week heb ik niet veel speciaals meegemaakt.
Maandag lekker niks gedaan, dinsdag naar school geweest, woensdag een les gehad en daarna met de hele klas naar BonniesRanch gegaan. Hier was karaoke waar ik niet zo van hou. Al met al was het toch een leuke avond.
Donderdag was Tag der Arbeit en hadden we (alweer) lekker vrij. Volgens mij heb ik deze dag ook niet veel uitgevoerd.
Vrijdag zijn Kim, Claire en ik naar Leipzig geweest. We hebben drie uur gereisd met de trein en drie uur door Leipzig gelopen.
Zaterdag heb ik overdag natuurlijk weer weinig gedaan. 's Avonds ben ik met Kim "op stap" gegaan. We hebben bijna drie uur door de kou gelopen, omdat we niet konden vinden waar we naartoe wilden. Toen zijn we maar naar Club Mensa gegaan waar rond dit tijdstip (inmiddels half vier 's ochtends) niet veel meer te doen was. Hier hebben we een uurtje wat gedronken totdat we door de security eruit werden gegooid omdat de tent dicht ging.
Zondag hebben Kim en ik de hele middag Sex and the city gekeken en op lieferservice.de veel te veel eten besteld.
Gister was een productief dagje: opgeruimd, afgewassen en boodschappen gedaan.
Wat ik deze week nog ga doen: ziewel.
In ieder geval hopen we zaterdag naar de Vengaboys te gaan. Als het goed is wordt er op dit moment een kaartje voor me gekocht.
Foto's van afgelopen week en de week ervoor volgen z.s.m.

Groetjes uit Dresden!