Week 10 & 11 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu Week 10 & 11 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Angela Claessens - WaarBenJij.nu

Week 10 & 11

Door: Ansj

Blijf op de hoogte en volg Angela

16 Juni 2014 | Duitsland, Dresden

In week 10 heb ik weer zoals altijd lessen gevolgd, boodschappen gedaan, gewassen etc.
Vrijdagmiddag zijn Kim, Claire, Siri, Gill en ik gaan lunchen in de Altstadt. Ik vond het niet te eten, dus zonde van mijn geld.
's Avonds zijn we naar huis gevolgen.
Zaterdag was verenigingschieten bij de schutterij. Wij hebben als Tutteclub voor het derde jaar op rij de originaliteitsprijs gewonnen en we zijn ook nog vierde geworden met het schieten. Petje af!
Zondag was koningsvogelschieten. Dit betekende voor mij dat ik de laatste keer als koningin meeliep. Maar... Zo vader, zo zoon. Het koningsschap blijft in de familie Claessens, want mijn broer heeft de vogel afgeschoten en is nu samen met mijn zusje koningspaar.
Maandag heb ik lekker uitgeslapen en ben ik naar een communiefeest geweest. Op de terugweg was het vreselijk weer dus ben ik met een snelheid van 40 km/u naar huis gereden.
Wat ik dinsdag, woensdag en donderdag heb gedaan weet ik niet meer precies. Onder andere boodschappen gedaan, gekookt en #me moeder geholpen.
Vrijdag werd de koningsden geplant en feest gevierd. Nadat ik van 5 tot 10 heb geslapen ben ik zaterdag op de schutterswei gaan helpen. Dit vond ik erg leuk.
Toen ben ik gaan lunchen met Bibi, inkopen gedaan met Veronique en klaargemaakt voor Guus Meeuwis. Daarna heb ik nog een glas cola gedronken bij de Keizer en ben ik naar huis gelopen. Onderweg nog even gestopt bij de overburen i.v.m. examenfeest.
Zondag zijn we weer terug gevlogen naar Dresden.

Vanavond speelt Duitsland tegen Portugal, dus gaan Jeff, Bora, Gill, Kim en deze landverrader gezellig ergens voetbal kijken onder het genot van halve liters.
Morgen uitslapen, naar de les en nog boodschappen doen. Woensdag naar de les en daarna weer ergens onder het genot van een halve liter voetbal kijken. Natuurlijk ga ik in het oranje om Nederland aan te moedigen.

Tschüss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Dresden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Week 16

16 Juli 2014

Week 15

07 Juli 2014

Week 14

30 Juni 2014

Week 13

24 Juni 2014

Week 12
Angela

Voor mijn studie zal ik vanaf 1 april voor vier maanden in Dresden wonen en studeren. Op dit profiel zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4806

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: